Förslag på burduppsättning!

Här kommer lite bilder på hur jag ha funderat på min bruduppsättning.


Ungefär så där blir håret bak, fast lite längre..
Med små diamantblommhårsnålar i + tiara.


Något sånt fram..kanske hänger de fram nån lockad sling på varje sida.
De ha jag inte bestämt mig än.

Finns många fina frisyrer, har en hel drös här på datorn,
men dessa gillar jag bäst!

Idag är de tvätt som står på listan här,
samt att röja undan lite leksaker, dom är överallt!

Tänkte ringa runt och höra om bröllopstårtor med.
Finns ju så mycket att välja på, vilken fyllning man ska ha?
Modellen på själva tårtan, utsmyckning m.m!
Längtar tills man får provsmaka och bestämma sig!
Färgerna blir vitt, silver och rosa iallafall!

Ha en bra dag alla!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?