Nu har de dykt upp fler prickar = vattkoppor!!!

Idag känns de bättre med min förkylning.
Albin han har fått vattkoppor, nu har de även dykt upp fler prickar
på magen, ryggen, ansiktet oxå ser man att de är på gång på fler ställen.

Lite morgonbilder här nedan...


Prickar i ansiktet...


Prickar på ryggen...


Prickar på magen...


Morgonvälling *mums*


Prickarna i ansiktet...


Lika glad är man för de!


En glad kille fast man är sjuk!


Hampus vill inte va med på kort...


En glad Hampus!

Nu är de bara att vänta på att Hampus får det med, men de kan ju dröja 12-16 dagar så.
Men jag hoppas han får de rätt snart. För de är ju oootroligt smittsamt!
Om han nu får det?!? Men de hoppas jag!
Undrar vars Albin fått de ifrån?
De enda vi kan komma på är knasiga kojan,
för de går inte på Hampus förskola än...

Nu ska jag underhålla min busiga och glada kille Albin här!
De märks då inget på han att han är sjuk, inte ett dugg!
Han busar på som vanligt och har inte börja klia nått än.

Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-04-28 / 09:17:07

Jag har hört att det är bättre att dom får det när dom är mindre för då blir dom inte lika sjuk o störs inte lika mycket av det...o det verkar som att det stämmer på eran lilla sötis :)



Hoppas att ni får en bra dag trots prickar o sjukdom!

Kramar


Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2010-04-28 / 10:08:38

Stackars liten! Men skönt att ha fått gjort bort det också.. har han fått nån feber än då?



Ha en fin dag, Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?