Vakennatt + mitt hår!

Inatt ha man inte sovit mycket, först vakna Albin vid 1.30 sen skulle
han bums va vaken till 4.30, och han är ju inte tyst direkt.
Gnäger på sin snutte och lever om så de går inte att sova *suck*
Måste ta och börja med hans rum snart så man kan flytta ut han dit.
Men då väcker han väl Hampus istället!
Undrar om Albin ha nå tänder på G, de är därför han är så orolig på natten.
Hampus vakna vid 5.15. Så idag är mammsen trött!

Lite före och efterbilder på mitt hår som jag lovade!

                                FÖRE        


                               EFTER

Nu ha jag bytt frisör till min bruduppsättning + makeup, de blir allt på ett och samma ställe.
Hos Emelinda på Rut & Karl, skilde ju 2000 kr så de va inte så svårt!

Idag ha vi städat huset, monterat den nytvättade barnvagnsklädsel, som nytt igen!
Hampus sitter ute i sandlådan och leker. Mammas stora kille!
Ska göra lunch till Albin nu, sen lägga ut han i vagnen. Antar att han är trött!
Sen är de min och Hampus tur att äta lunch.

Är bortbjudna på middag idag hos Jonnys syster Mia + hennes sambo.
De blir trevligt, mums! Slipper man laga middag idag!

Ha en härlig fredag alla!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?