Windstopper till Hampus!

Hampus behöver en ny windstopper,
frågan är bara vilken man ska köpa!?


              H&M 199 kr                               Lindex 299 kr


    Blå Spöket Laban 249 kr                  Polarn och pyret 495 kr

Har alltid kört på polarn och pyret, men nu är jag i valet och kvalet..
Finns ju några fler bra märken att välja på..
Gillar när de är muddar nertill som Lindex och pop har på sina..
Men som sagt inte bestämt nått än..

Vilka märken kör ni på? Tips?
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-08-10 / 18:34:30

Jag har mest kört på Pops jag med...men även testat KappAhls(passade på när man fick 30% rabatt där) och var jätte nöjd med den :)

Nu har jag en pop till Edvin och funderar på att köpa en till Tore med (begagnad)...

Kram


Postat av: Eva
2010-08-10 / 19:12:49

Titta på Gnejs hemsida. De har fina barnkläder.

Deras uteoveraller är, iallafall det jag såg i vintras,mera prisvänligare än Reima och jag tycker den var bättre.


Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-08-10 / 20:00:33

Du har ingen i mindre storlek? 80 blir så himla stort på Tore isf är jag nog intresserad :)

Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?