Dagens shopping!

Gick bara bra hos tandis för Hampus, allt såg bra ut.
Och han va superduktig! Sen fick han va en stund med Emma på stan,
jag klippte mig och gjorde lite andra ärenden. Tack Emma!!
Och tack till mormor och morfar som passa Abbebabbe!!


En t-shirt till Hampus, ett par gröna byxor, en dregellapp till Albin,
och en tröja till mig! Och lite andra grejer blev köpta...


Fick hem mitt snygga namnsmycke idag, de gick fort. Gillar de skarp!!

Ikväll blir de mys med min underbara familj!
Hampus och pappsen kör in lite ved nu,
Albin är inne och kollar på, traktorn är poppis! *hehe*

Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2010-02-18 / 20:47:28

fin shopping! :)


Postat av: Sara K
URL: http://nnsagersitt.blogg.se/ 2010-02-19 / 11:49:49

Underbart namnsmycke, vart har du beställt det?

KRAM


Postat av: Jossan
2010-02-19 / 12:39:46

Hej Sara!

Köpt på tradera, kika du ha mail ;-)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?