Fotoböcker!

Tänkte visa er lite bilder från mina fyra fotoböcker jag gjort!
Så himla fina blev dom, supernöjd. Väntar på att få hem våran 2008 bok.
Sen blir de till att börja med 2009.




Denna bok handlar om min student och bal 2003, 24 sidor.







Denna bok handlar om våra skotertävlingar och träningar
2005-2007, 24 sidor!












Denna bok handlar om vårt 2007, 72 sidor!









Denna bok handlar om min modell för en dag, 24 sidor!






Sådär nu ha ni fått ett litet smakprov på våra 4 böcker, snygga va?!
Vill ni se mera så får ni komma och hälsa på oss!

Redan fredag idag, fattar inte vars veckorna tar vägen?!
Dom går så himla fort. Skönt med fredag idag iaf. och snart helg.
Idag blir de tacos och fredagsmyyys!!!!
Tänkte baka en vit chokladkladdkaka med varma hallon som efterrätt.

Nu ska jag ta hand om tvätten här och kidsen...


Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
URL: http://beckahbitch.se 2010-02-19 / 23:28:46

Väldigt fina! Kul att se! :-)


Postat av: Eva
2010-02-20 / 10:05:59

Vad du är duktig. Hur hinner du med allt? Super fina.



Kramar i massor till er alla.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?