Hej hopp!

Nu har man inte skrivit här på ett tag igen,
i helgen for vi till Gideå, Jonny jobbade hela helgen så.

Jag och mammsen räjsa ner till stan en sväng på lördag.
Köpte mig en ***** sen fick jag 8 stycken jättefina **********
av mamma! Kommer blir sååååå snyggt!
Sen blev de filmkväll med gott tilltugg.

På söndagen blev de väl inte så mycket gjort,
vi for en sväng till Nordmaling och uppvaktade Sonja.
Barnen va så snälla! Sen på kvällen då Jonny sluta jobba
åkte vi hem till Movattnet igen! Home sweet home!

Fixat en fotobok om våran tid som skotertävlande.
Snacka om att man blir sugen! Blev superbra!
Har fått hem min fotobok om 2007 nu, helnöjd!
Nu väntar jag på dom 3 senaste jag gjort!
Men dom är ju gratis så.

Ha börja lite smått med 2008 boken med!
Så skoj att sitta och hålla på med på dagarna då man
inte har nått bättre för sig!

Nä nu ska jag ta hand om mina 2 busar, ca. 1 timme kvar till sovdax!

Sen blir de lugnt för mig, Jonny jobba så. Blir väl till att se tv.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?