Nytt år, en till blogg!

Eftersom de inte funkar att ladda upp bilder på bilddagboken så
gör jag ett försök här, på min andra blogg kosta de ju efter ett visst antal bilder så.

Börjar med en bild på Sally 3 jan 2010...

Sally provar Rogers mössa, är man inte söt så säg!


Killarna igår den 5 jan 2010...

Är dom inte goa så säg ;-) mammas gullungar!


Bilder från idag den 6 jan 2010...

Superkul då man kopplar ihop bilarna, Hampus är duktig och kör!



Så skojigt med tåg, ibland leker dom bra, ibland är de krig!
(mest från Hampus sida då)
Men vänta bara då Albin kan börja ge igen,
då blir de nog inte lika kul längre.

Idag ha jag hållt på att plocka bort julen,
putsat alla fönster nere, samt dammtorkat, blir en tur med dammsugaren sen.
Nu ska de upp nya gardiner och lite sånt kul.
Passar på att göra de då Albin sussar och Hampus ser lite på tv.



Postat av: Eva
2010-01-06 / 13:23:23

Vad du är duktig, ni har så goa småkillar man blir så glad när man tittar på dem. Hör gärna av dig om du åker till stan, kanske vi kan ses o ta en fika. Längtar så att få träffa er. Tyvärr har jag svårt att komma o hälsa på eftersom jag fortfarande inte har någon bil. Kram till er alla.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?