Skotertur..

Skoterturen igår gick bara bra, gud så roligt! Gillar Lynxen skarpt!
Blev väl en ca. 9 mil, rätt lämpligt och bra träning.
Vi va och mötte upp Patrik och Mia som kom från stan.
Ingen träningsvärk idag, bara dom förbaskade blåsorna på vänsterhanden.
Men de blev bättre efter tejpning, nästa gång jag far till stan ska
de inhandlas vävtejp och bomullshandskar på apoteket.

Sen igårkväll va vi på bio med Mia och Patrik, såg snabba cash.
Men vilken kass film, så dåligt slut och seeeg bitvis.

Jonny va snäll och sov på Albins sida inatt så jag fick sova,
gud så skönt de va, längtar efter att få sova en hel lång natt med sovmorgon.
Albin han är ju så orolig till och från i perioder, inatt va han vaken mycke.
Och Hampus ha börja vakna så tidigt på morgonen.

Just nu håller jag på och steka fläskben i ugnen, MUMS! Doftar gott här.
Hampus ha gått över till sin "muse musis" som han säger till farmor.

Imorgon ha jag boka en tid för.........................JIPPI!

Nu ska jag titta till benen i ugnen sen blir de lunch till barnen.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?