SNÖÖÖÖ!!!!

Oj såg att jag inte skrivit här sen i helgen, skärpning!


I förrgår var jag och Abbeliten ner till stan,
beställde tapeterna till tv-rummet. Dom skulle komma hem idag,
men de blir väl ingen tapetsering på den närmaste veckan.
Måste ju gulla med pappsen så han kommer och hjälper mig.
De är som tur bara easy up tapeter så då går de fort.
Men de är ju allt underarbete med och rummet är rätt stort så.
Och alla grejer ska bort, men de ha vi börja lite med redan.
Funderar på köpa nya lister som man kan gömma alla sladdar och sånt i,
låter så praktiskt och snyggt då man får bort allt sånt.


Håller på lite med fotoböcker så de tar upp mycket tid, just skickat in en.
Har börjat med en på min student nu.
Mammsen va snäll så jag skulle få skicka den till henne.
Ha hittat ett ställe där man får en gratis fotobok på 24 sidor,
men max. en gång på hushåll så.
De blir jättebra, tur hon va snäll och lät mig få en till bok.


Igårkväll beställde jag ett par bobux skinntofflor till Albin som han
ska få av farmor och farfar då han fyller år, så här ser dom ut, så söta!



Bobuxtofflorna i strl. M till Albin!


Johanna, Roger, farmor och farfar kom hit och såg på Robinsson igårkväll.
Vi hade baka en lchf chokladkaka, men fy säger jag bara,
tacka vet jag riktig chokladkaka.


Jag säger då bara de, gu vilken snöööö de kommit, happy happy!
Köra, köra, köra, köra skooooter! 


Hampus vaknade vid 5.30 imorse och han väckte så klart Albin då med.
Hampus är ju inte direkt tyst på morgon, först skulle han ner och se på tv,
sen skulle han se uppe på skrotnisse, sen skulle han ha välling,
inget av de fick han heller.Han fick komma och lägga sig i våran säng.
Och tillslut somna båda barnen om, sov till ca.8. Snacka om lyx! Så skönt!


Idag har vi inte planera nått, just skjutsa Hampus på förskolan,
bara jag och Albin hemma så.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?