Traderafynd!

Idag är de måndag, ny vecka med nya tag.
Fick hem 2 tradera vinster idag *jippi*
Så nöjd över mina köp, en Reimatec vinteroverall till Hampus i strl. 104
för endast 130 kr+frakt på 60 kr, så 190 kr för en superfin och fräsch Reimatec.


Kolla vilket fynd!


Köpte 3 tröjor till mig själv med för 29 kr+frakt på 36 kr, så 65 kr.


Mycket finare live, ser helt nya ut alla 3!

Nu ha vi just vare ute och lekt av oss i snön, kul och så skönt ute.
Albin sussar ute i vagnen nu, Hampus ville se lite byggare bob.
Så jag fick en lugn stund.

Jo vi kopplade in nya diskmaskinen igår, de blev supernice! I like it!

Nu ska jag kika i frysen va de blir för middag idag, sen ska jag duscha.
Ikväll blir de ju...........................spännande. Hoppas de finns nå bra.


Postat av: Emma
URL: http://emmaer.bloggplatsen.se 2010-01-18 / 13:39:18

Åh vad ska du göra för spännande ikväll då ? ;)


Postat av: Tess
2010-01-18 / 13:58:18

Det är alltid lika roligt att läsa din blogg. För man får alltid en takeställare att tro vad hon menar den här gången då?:P (.......)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?