Bröllopstårta & placeringskort...

Igår va jag och mammsen till stan och handlade massor till the wedding!
Skönt att ha det bortgjort, nu är det bara korvbröd + groggvirke kvar,
ska köpas på torsdag då vi ska ner och hämta spriten, ringen
och jag ska fixa naglarna.

Provbit på bröllopstårtan!

Provbiten va så fin, och så GOD!!! Betyg MVG!
Fyllning bestod av vanlijgrädde, chokladtryffel, chokladmouse med jordgubbsbitar.
Wooow, jag bara älskar denna tårta + alla andra som smakade den!
Så nöjd över valet!


Placeringskorten hann jag med att göra igår med!

Jag och Agneta hängde upp alla tyllgardiner igår på väggarna,
snacka om att det blev BRA! Sen placerade vi ut alla bord och stolar.
Nu är även baren klar och nästan all belysning. Det går framåt!

Innan läggdax fixade jag och Jonny iordning det sista i festprogrammet,
hade 2 återbud så det blev lite ändringar.
Vi avslutade kvällen med att dansa, kom i säng 22.30.

Idag är det grått och trist ute, vill ha tebax sommaren!
Får se va det blir idag, lite bröllopsfix antar jag!
Postat av: Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-07-27 / 09:32:47

Det är mycket att stå i innan Eran stora dag!

Och nu är det inte många dagar kvar :)

Kram


Postat av: Ensamma mamman
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com 2010-07-27 / 22:11:20

O vilken härlig tårta! Den ser och lät väldigt smarrig ut. Önskar er ett fantastiskt bröllop. Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?