IKEA imorgon!

Imorgon drar jag, mammsen, Emil och Emma på IKEA.
Tess är snäääll och passar barnen!
Farmor skulle ha dom från 7.30 till typ 9,
sen ska Tess ha dom från 9-16 typ.
Då kommer pappa Jonny hem och tar över!
Tur man har folk som är snäll och ställer upp :-)
Verkar ju bli kalasväder imorrn, känns mindre skoj.

Nu ska jag och Abbeliten se hur de går att sätta upp tältet
borta på bygdegården, är ju 25-års jubileum där på lördag
mellan kl. 11-15 så kom dit ni som har vägarna förbi!

Måste checka allt man ska köpa imorrn med!

Känner mig TRÖTT!!! Så mycket att tänka på nu hela tiden...
Och värre lär de väl bli, skulle behöva vila upp sig innan bröllopet,
tror jag och Jonny bara drar iväg nånstans.
Tänk va skönt de hade vare, bo på hotell en natt och sova ut.
Eller bara lämna bort kidsen en natt/dag,
nån frivillig som vill låna dom?
Skönt sen när bröllopet är över! Bara 30 dar kvar!

Fast man LÄNGTAR ju såklart till den stora dagen!
Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2010-07-01 / 18:17:32

Vad roligt med Ikea :) jag är inte alls avundsjuk ;) haha.. blir det birsta också eller?


Postat av: Tess
2010-07-01 / 18:41:30

Du får komma hit och lämna dom, vi kan åka och bada med dom...Säg bara till;)


Postat av: Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-07-02 / 22:47:31

TAck för ditt grattis :)



Skoj med IKEA! O jag kan tänka mig att man är slut innan ett bröllop med allt som ska ordnas o fixas. Så absolut att jag tycker att du o din J ska få ha en natt för er själva innan bröllopsdagen :)



Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?