Lördagen!

Godmorgon, snälla barn ha vi fått nu på morgonen.
Barnen sov till 7.30, skönt. Med tanke på att vi kom hem strax efter 2!
Hade riktigt trevligt igår på logdansen, så kul. Synd man fick lite
skavsår på slutet. Dansade masssor *hihi*

Min mormor och morfar kom en sväng igår,
hade med sig munkar, godis, tillbringare, tryckljus,
strykna lakan (+att hon tog hem resten som ska strykas till bröllopet)
tröjor till barnen och nya stövlar till Hampus.


Tröjor till barnen, passar dom utmärkt ;-) Traktorförare!

och nya stövlar till Hampus, märke pax strl.26, 100 kr.

Idag regnar det, skulle bara vilja krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet.
Jonny och dom andra ha farit på auktion, bara jag och barnen hemma.
Eva och barnvakterna kommer idag för att träffa barnen!
Så sällskap får vi ju, ska se om det är nått till bröllopet som ska göras,
annars blir det en mysdag med kidsen ;-)
Kanske åker en sväng på auktionen, vi får se...

Man lääängtar mer och mer till bröllopet, 6 dar kvar!
fick höra igår av Mia och Johanna att dom fixa sovplats till oss nånstans?!
Nu blev man ju nyfiken, undra vars?!
Skönt med en egen bröllopsnatt, utan barn ;-) *hehe*

Älskar Jonny och mina 2 underbara bustroll!!!
Postat av: Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com 2010-07-25 / 10:54:48

Vilka tuffa tröjor dom fått!

Här regnar det massor med så ork o lust för att göra någonting försvinner totalt...men ska väl tillbaka till mitt "klippa o klistra" så jag får dopinbjudningarna färdig någon gång ;)

Kram


Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2010-07-26 / 08:52:32

hade dom varit på nordmalings marknaden? jag känner igen stövlarna ;) hehe.. en som jag känner köpte också dom :)



kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?