Shoppat på IKEA!

Massor av hääärlig shopping blev de på IKEA idag i värmen,
kom hem med detta! Och TACK mammsen för all sponsring!
Mycket av detta är ju till bröllopet!


2 förp champangeglas, 10 förp drickesglas, 3 förp vinglas.


8 förp. värmeljushållare, 2 lådgrejer, 4 paket batterier.


1 lampfot, 6 förp rislampor, 1 lampa Albins rum


1 förp spottar, 2 hyllor till barnens rum, 1 lampskärm.


2 påsar dekorsand till bröllopet, 1 förp muffinsformar, 1 ljuslykta.

Tess som va snäll och hade barnen fick denna snygga servis:
 ...som jag oxå vill ha;-)

Sen blev de köpt 5 hyllor för 19 kr/st, billigt!

Och såklart en studsmatta till barnen med skyddsnät + stege.

Köpte även solskyddskläder till barnen, mycket bra!
Nu vill vi ha BADVÄÄÄDER!!!! Bilder kommer senare påkläderna...

Fick ett fint fat av min snälla mamma med från Jysk.

Nu ska vi ha fredagsmys, få se om jag få med Jonny att börja skruva
ihop studsmattan, för jag vet en Hampus som vill ha den klar FORT!

Ha en härlig kväll alla!
Postat av: Tess
2010-07-03 / 15:30:19

Tack för tallrikarna, de var supersnygga! Nu måste jag bara möblera om i skåparna;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?