Måndagslistan!

Dax för Jennys måndagslista igen!

I dag, måndag är jag glad för att .....

Solen skiner idag, mera sommar vi vill ha!
♥ Vi har haft en trevlig midsommarhelg!
I veckan blir de tårtmaraton, 3 stycken kalas att fara på!
Hittat en bra utbildning jag ska gå till hösten, ekonomiassistent.
Hunnit med lite bröllopspyssel i helgen, servetterna är klara.
Tipsrundan till bröllopet är klar.
Provdukat inför bröllopet, min bordsplacering blir toppen!
Nu är de snart bara 1 månad tills vi gifter oss.
Snart blir de en ikea resa, måste fixa de sista inför bröllopet.
Och en tur på Häggströms modehus väntar!
Och såklart min underbara familj som är BÄST, älskar er!

Ha en härlig måndag alla!
Postat av: jenny
URL: http://jennyn.blogg.se/ 2010-06-28 / 23:51:40

åh spännande med utbildning, jag läser också ekonomiassistentutbi. Kommer du läsa den i skola eller på distans? Du kommer klara det galant!



Ha en härlig tisdag, kramar Jenny


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?