Min nya kamera!

Min nya lilla digitalkamera som jag fick av Jonny igår, TACK älskling!


En Canon PowerShot A490, jag gillar Canon så då fick de bli denna.
Och man kan ju dom sen innan då man bara haft de märket.

Idag är de regn, regn och åter regn, så himla trist.
Suttit och lyssnat på lite låtar till bröllopsfesten nu på morgonen.
Som trubaduren ska spela, samt så har vi valt ut låten till bröllopsvalsen.
Kommer bli sååå bra!!! Längtar som tusan!!!

Får se vad som händer idag?!
Jonny jobba på flyget mellan 13.00-16.30.
De är väl de enda som är inplanerat...
Jo jag och barnen ska åka och köpa masssa lördagsgodis!

Jaja, ha en härlig lördag alla!
Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2010-06-19 / 21:52:20

vad snäll han är!!!



kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?