Solskyddskläder!

Funderar på att köpa solskyddskläder till barnen,
hittade dessa till ett bra pris från Spöket Laban


2 delat set 369 kr, solskyddsdräkt 275 kr.


Lite solskyddskepsar, de vet jag inte om jag kommer köpa men.

Känns som man hellre tar på dessa kläder än smetar in massa kemikalier.
Är så SUGEN på att klicka hem dom :-)

Eller vad tycker ni??
Kommer ni köpa solskyddskläder till era barn??
Postat av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com 2010-06-11 / 14:48:08

Nej, jag har faktiskt aldrig haft solskyddskläder till Edvin. Men jag är riktigt sugen på att köpa ett set. Perfekt när dom ska bada då det inte är så praktiskt att skydda axlar mot sol i t-shirt (jag kommer själv ihåg hur kall o blöt tröja nvar länge efter att man badat)...

Kramar


Postat av: anna ,katarina118
2010-06-13 / 16:45:07

jag ha köpt till oscar å emma...


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?