Fredagkväll!

Idag ha vi vare i Gideå,
kom hem för en liten stund sen, jag känner mig halvkrasslig,
snuvig och ont i halsen och så trött.
Ska inta tv-soffan nu snart och se på solsidan, sen blir de sängen.
Så man blir pigg, hoppas man kan ut och räjsa skoter imorgon bara!
Erik och Tess är snäll och passar barnen, sen blir de paltmiddag, mums!

Jag, mamma och Albin for en sväng till strömsknallen idag,
skulle kika på gardiner men hitta inget, jo ett par men blev lite snål.
Men när vi kom hem till Gideå igen va mammsen snäll och
gav mig ett snyggt tyg som hon köpt på ikea för länge sen.
Så jag sydde iordning dom, finfint! Så nu ha jag nya köksgardiner.
Men är lite sugen på nya gardiner till tv-rummet med!


Ny mössa till Abbe, köpt på tradera för 11 kr!
Som ni märker så gillar jag tradera skarpt! Blir lite fynd nu och då!


Ska pallra mig till soffan nu och slappa!
Hoppas de känns bättre imorgon då man vakna!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?