Miss him!

Åh saaaknar redan min Hampus, ända tills på söndag innan
jag får träffa han igen! Men han får de bra hos mormor och morfar,
och hos farmor och farfar. Får han lite egentid där bara dom rår om han.
Behövs en liten break ifrån varandra ibland.


Mina godingar! <3

Albin skjutsar jag till Mellansel på eftermiddagen.
Han ska ju bo hos Erik och Tess, dom får de dom gör *hihi*
Där får han de oxå toppenbra!

Ha packat klart de mesta nu, de känns skönt.
Vädret verka väl inte bli de bästa men,
inte så kallt men snö verka de ska komma.

Helt barnfritt ikväll och natt, samt några nätter framöver är inte dumt.
Som tur är ha Albin vare snäll och sovit helt dom 2 sista nätterna,
annars bruka han alltid vakna vid. 4 och va vaken nån timme.
Men han somnar ju om så, han ligger bara och "pratar" och bullrar på.
Men man ska inte klaga dom går ju och lägger sig vid 19 så.

Ska checka listan nu och fixa de sista,
kan man vila ikväll, de lär ju behövas.
Mera snuvig ha jag blitt, obra orba!
Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2010-03-17 / 09:02:33

Vad ska ni göra för roligt då?

Kram


Postat av: Jossan
2010-03-17 / 18:41:26

Vi ska ut på långtur med skotrarna!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?