Soool!

Blev en lyckad kväll igår, pizzabuffe på Millas *mums*
Tror jag inte sett Hampus äta så mycket! haha!
Supergott va de helt enkelt!

Sen då kidsen somnat tog vi fram skotrarna, vi räjsa en sväng till
Johanna och Roger, hade även sällskap av Mia och Patrik.

Nu känns Lynxen riktigt bra, gillar mina nya handskar jag fick av Jonny! *tack*
Känns toppen allt, Jonny ska bara ställa om lite fram, den är lite tungstyrd
nu för mig, men de är ju sånt före oxå ha man slp skidor så.
Men stark blir man, lilla klena jag! :-)

Tror jag skippar skotern då vi åke till Gideå, tänk om man skulle köra sönder
nu i helgen, då hinner man ju inte laga tills på torsdagmorgon då vi åker.
Så de skulle va trist då man sett framemot denna resa så mycket!

Kanske blir en svägn på Ikea imorgon, skulle va skojigt!
Vi får se!!!

Nu blir de frukost sen packa grejer, vi åker vid 12 så.

Verkar ju bli toppenväder så de blir en utedag idag tror jag bestämt!

Ha en bra helg alla!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?