Bihåleinflammation!

Jag har åkt på bihåleinflammation, less blir jag!
Gör så j*kla ont, vet inte vars man ska he sig.
Just nu ha jag proppa i ipren och nässpray så nu känns de bättre.
Får se om de känns bättre imorrn eller om man åker till doktorn?!
Sååååååå LESS på denna förkylnig nu...
Orkar inget, blir på så dåligt humör. Vill bli frisk,
kunna dona på ute. Man ser göra överallt men orkar inget,
blir alldeles slut och svettig på minsta lilla man gör :-(
Inget kul för barnen heller med en mamma som inte orkar...
Men men bara att vänta på bättre tider!

Hampus ha vart på kalas idag på knasiga kojan, skojigt.
Synd mammsen inte kände sig så pigg.

Jag och min underbara ser på wallander - blodsband.
Riktigt bra film, spännande. Just nu är de nyheter så.

Ska ta och krypa ner i tvsoffan nu igen.
Hoppas man får sova nått inatt.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?