Känns lite bättre idag!

Det känns lite bättre idag för mig, barnen ha vare snäll inatt.
Och jag ha fått sova hela natten, kl. 7 vaknade barnen.

Liten Albin äter frukost...

Äter med skeden...


Kladdar med händerna...

Vilken strålande dag de verka bli ute, få se om man orka gå ut nått idag.
Annars blir de väl till att ta de lugnt, tv-soffan känns extra skön en sådan dag!
Har ju så mycket göra ute, maaassssoooorrr av krattning, när man nu ska orka de?
Bombnedslag är det här hemma med, ska försöka få mina SMÅ killar att plocka upp lite.
Den STORA ser ju inte att de ser ut som ett bombnedslag här.
Varför är alla killar så?
Man måste säga åt dom/tjata för att dom ska göra nått inne.
Och de blir man ju så less på...jaja...nog om de, killar är killar!

Nu ska jag borsta tänderna på mig och kidsen!
Och hoppas man är på bättringsvägen :-)
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-05-10 / 10:16:14

Skönt att ni också fick sova till klockan sju :)

Ha en fin dag i solen!

Kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?