Liten sovmorgon!

Barnen va snälla med mammsen och pappsen imorse,
Hampus sov till 7 och Albin till 8.30. Härligt värre!
Man kan ju inte annat än att hoppas de blir en vana.

Lite bakbilder från igår...

Mina stockholmskakor jag bakade igår *mums*
Älskar dessa små goda kakor!

Här har vi bröderna bus idag!

Ser på party i surhålen...

Hampus är ute och leker, pappsen och farfar tror jag ska städa på lon.
Om Jonny inte skulle ta fram storgrävarn. Hoppas dom är på städhumör idag med.
De är ju såå många som sagt att dom ska komma och hjälpa oss att städa.
Men inte ha vi fått nån hjälp än inte...
Så ni som är på städhumör, kooom hit vetja! Göra finns!

Få se vad jag och Albin hittar på, kanske blir de bakning eller matlagning idag.
Sa till Jonny att han kunde fixa middagen idag, då säger han ja visst kan jag de,
men då är de nått annat som blir lidande...
Hmm...Karlar, va säger man?! Bortskämd är han!
Så jag antar de blir jag som måste fixa mat idag igen!

Nu ska jag se va Abbeliten hittar på för bus, låter som han är
och river ut hela skostället och provar vilka som han ska klampa
in med nu när mammsen nyss ha dammsugit här...
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-05-02 / 10:49:17

Skönt att få sova lite längre på morgonen :)

O visst är karlarna bortskämda...hihi

Hoppas att ni får en fin dag!

Kramar


Postat av: Lovisa
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/ 2010-05-02 / 11:19:47

Vad blir det för middag i dag då ??


Postat av: Jossan
URL: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/ 2010-05-02 / 12:53:55

Lovisa idag blir de nog hamburgare :-P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?