Lördagsgodis!

Hampus ha fått lite lördagsgodis som han är så snäll och delar med
lite till lillbrorsan. Hampus säger att Albin är hans bästa kompis!
Verkligen syskonkärlek! Sötungarna mammas!








Kan man annat än att älska dessa godingar?!

Nu ska jag och Hampus äta lunch, lille Albin ha nyss somna ute i vagnen.

Ha en underbar dag alla, de ska vi!!!

Postat av: Carolina
URL: http://carolina1979.se 2010-05-22 / 22:06:43

Hej! Vill bara tipsa om att jag har 4 toppentävlingar pågående inne hos mig just nu, man kan vinna:

* Presentkort på 300 kr hos Elodie Details

* "Pippi"-set från Alvaboden

* Solskyddskläder från Sunmate

* Värmedjur från Ljuskraft



Kika gärna in och var med om du inte redan gjort det!

Vill du inte ha tävlingstips så ber jag om ursäkt för detta och du kan radera min kommentar om du vill.



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Carolina


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?