Min underbara brudklänning! <3

Måste ju bara berätta att min brudklänning är hur UNDERBAR som hellst!
Satt alldeles PERFEKT på mig, de enda som måste göras är att sy upp.
Jag bara älskar den! Nu längtar ju man ännu mera tills den stora dagen
då man får bära den! Men tiden går fort och snart är de den 31 juli! :-)

En underkjol måste jag köpa till eller hyra, men de blir nog köp.
De är ju en inbyggd i klänningen nu (bara tyll),
men hon sa att de är många som ändå kör på underkjol
med en ring nertill för att få finare fall.
Hittade denna för 399:- på tradera, med en ring + tyll.
 Sen kan man ju lätt sälja den och få tebax pengarna!

Hann med lite shopping oxå 2 linnen till mig själv 69,50:-/st H&M.

Kör på så mycket axelbandslöst de bara går i sommar ;-)
(då min brudklänning är axelbandslös)

Nu ska jag försöka hitta på nån middag här,
tror de blir tjockpannkaka, grädde och sylt.

Ute är de ju värsta höstvädret, kallt och regn *burr*
Känns som man bara vill krypa ner i soffan idag och inte
göra så mycket. Får se va de blir sen idag!

Ikea imorrn kanske??????

Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com 2010-05-25 / 15:44:27

Vilka fina linnen som fick följa med hem!

Så fint med axellöst tycker jag...o jag hoppas att sommarvärmen kommer tillbaka snart igen :)



Skönt också att brudklänningen passade o var som gjord för dig! Kan tänka mig att du drömmer om den på natten...men snart är dagen här, spännande!



KRAM!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?