Orolig natt!

Igår fick vi besök av Erik och Tess, Erik hjälpte Jonny att städa på lon.
Bjöd dom på hamburgare *mums*
Sen va Patrik och Mia snäll och passade barnen en liten stund.
Jag och Jonny for ut och tittade till skogen våran.
Hur vattennivån va i dikena samt om dom hade lämnat kvar
mycket timmer sen gallringen.
Riktigt skönt med en skogspromenad på kvällskvisten.
Kvällen avslutades i tv-soffan med filmen Hellboy 2.

Inatt kom Hampus till oss, han låg ju inte direkt still i sängen.
Låg och sparkades, skulle ligga på en osv. Väldigt orolig.
Han tyckte de va varmt + hosta så vid 5 då han va vaken gick vi ner.
Och han hade feber som vi trodde, fick en alvedon sen låg han
nere i sin puff och såg på tvn. Kom upp lite senare till oss och somnade
om till 6.30 då Jonny väckare ringde. Och Alibn ha såklart vare vaken
nu på morgonen med och han är ju inte tyst direkt. Drygt!
Så man ha inte sovit mycket inatt/nu på morgonen.
Plus att min förkylning känns sämre...

Solen som man ha längtat efter skiner äääntligen idag!
Men jag tror de blir en innedag idag.
Hampus temp ligger på 37,6 nu så de är gränsfall.

Måste en sväng till affärn idag, barnen får väl stanna i bilen då.
Eller då passar man på då Jonny kommer in på lunch.
För nu är han tjänstledig till aug/sep. Men såklart har han ju
massor av jobb, så man ser han inte mer för de.

Inga vattkoppor på Hampus än, undrar om de är på g?
Har för mig jag läst att de börjar oftast med feber/hosta.
Jaja, de återstår att se. FULL fart är de på båda barnen iaf.

Hunnit med lite städning nu på morgonen,
får se va vi hittar på för bus nu...
Albin rev just ner en av mina blomkrukor...
Tur de blir en ikearesa snart!
Postat av: Lovisa
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/ 2010-05-03 / 23:37:17

Åååååååååå ikea ....


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?