Utekväll!

Jag och barnen gick ut efter middagen idag, så härligt!
De är så kul att se Albin hur duktigt han är ute, han iaktar Hampus mycket.
Albin han kör skottkärran, lastar grejer i den, lastar grus i lastbilen, kör traktor m.m.
Man ser verkligen hur han lär av Hampus. Albin börja bli stora killen.
Och dom ha börja busa så med varann, kommer ha mycket kul ihop!

Sen när barnen somna gick jag och Jonny ut och nu ha vi nyss kommit in,
ska snart hoppa i i duschen. Sen krypa ner under täcket *myyys*


Bara för att jag ha världens bästa sambo och snart blivande man!
Jonny du är bäst och gör mig lyckligast!

Sov gott alla!
Postat av: Ellen
URL: http://ellene.blogg.se/ 2010-05-11 / 22:19:12

Hej! Tänkte tipsa dig om en tävling på min blogg just nu där jag lottar ut fyra stycken skor från Vincent! :-)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?