Fullt upp hela dagen!

Sådär ja då va denna dag snart slut.
Först jobb 7-16, sen hem och äta mat (tur man slapp laga den)
sen lite utelek innan de va dax för mamman att åka på föräldramöte.
Kom just därifrån, nu tror jag de blir att slappa i tv-soffan
och få UMGÅS med Jonny ;-) niiice!

Jo både mitt pass och körkort finns att hämta ut nu :-)
Spännande!!!

Tror de blir en stadsresa för mig och barnen på fredag,
hoppas man kanske kan få med sig mormor med (lite hjäpreda)
Tänkte köpa de sista i vinterklädväg till barnen.
Och de är ju bra att ha dom med då man ska prova vantar
och mössa :-) Får belöna dom med nått sen om dom är duktiga!
Oxå ska jag köpa bilstol till Hampus med, tror jag bestämt mig nu!

Imorrn blir de fotografering på "jobbet"!
Jobbar 7-30-14.30 imorrn, sen helg! Ledig fredagar!

Nu hoppas jag få rå om Jonny en stund!!!

Gonnatt mina vänner!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?