Dagens fynd!

For till Gideå imorse, lämnade kidsen där och plockade sen upp Emma,
for och köpte ett nytt dusch handtag + fäste, vit färg ut till altan
(så fint det kommer bli där, vill bara börja måla vittvitt!!!)

Sen gick vi lite på stan innan jag skulle klippa mig, kom hem med detta:


Halva rea priset fynd från Lindex, allt som allt gick det på 203 kr!


Skor till mig på rean 199:- Din Sko


McKinley skaloverall på rean till Hampus 350:-, Skalvantar pop 175:-


Nya hårprodukter till mig :-) och en buff till Jonny på rean!

Kidsen sover i Gideå inatt, ska ta och krypa till kojs jag snart
och vänta hem världens bästa man min JONNY!!!

Imorrn blir det långdag på jobbet, har kvällsmöte så...

Tur barnen har världens bästa mormor och morfar som ställer upp! <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?