Lite bloggande...

Jag vet att det har blivit lite bloggande dom senaste dagarna,
dels har jag jobbat oxå har jag fixat vår fotobok om bröllopet.
Den är just klar och inskickad!!! :-) YES!!!
96 sidor med 445 bilder och hela underbart fin blev den!!!
Blev beställt 4 stycken då det var fler som ville ha den,
530kr kostade den, beställde från Ifolor (just nu -15% på fotoböcker)

Ska börja göra en till fotobok om vårt 2010,
brukar göra en för varje år. Så skojigt och kul att ha kvar sen!

Barnen imorse...

Albin har börjar vilja sitta lite på pottan och då vill han hellst att
Hampus läser en bok för han, sötungar!

Nu ska jag hjälpa Jonny med lite papper, sen ska vi ut och busa i snön!
UNDERBART!!!

Trevlig söndag!
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin
URL: http://chicmommy.blogg.se/ 2011-01-09 / 18:57:30

Nu har tävlingen där min son var med och tävlade om titeln Årets Baby avslutats. Min son vann inte men han kom med i finalen tack vare DIN röst. Som tack för din röst, har du fått en länk i min blogg och vinnarna i min tack-tävling kommer också upp inom kort! Tack!!



Ha en trevlig kväll :)


Postat av: Jenny ♥
URL: http://www.jennyn.se 2011-01-10 / 11:47:02

Hej finaste! Alexander har storlek 80 nu, o de är fortfarande för stort så det kommer nog bli lagom precis när vi är i Thailand om 2 månader :)



Kramisar /Jenny


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?