Grävardag!

Killarna har åkt storgrävare med pappsen idag,
vi är borta hos J & R och gräver för fullt.


Mina underbara!

Är hemma och vilar barnen en sväng, sen ska vi gå bortöver igen :-)

Imorrn hoppas vi kunna fara på örnexpo utan barn,
sen ska Jonny ut på räkbåten med flyget så...
Vi ska käka pizza innan :-P så det blir bra!

Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2011-06-03 / 15:46:07

Gullungar! Kan tänka mig att det där lever dom på lääänge :)



Det blir nog en scooter för oss. Har funderat fram och tillbaka. Och jag känner att jag lyssnar på dig och Erikas kommentarer .. ni bor ju i samma terräng som mig ;) Eftersom jag går mycket på grusvägar så är komfort i vagnen viktigt :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?