VAB idag...

Abbeliten är inte riktigt frisk, så jag är hemma och vabbar med han idag.
Lite synd, för dom skulle på älgfarmen idag med förskolan,
och det hade han nog uppskattat. Hampus har vi just skjutsat på förskolan :-)


Myskillen...

Åh jag fick tag på dessa fina skjortor+ slips till barnen på H&Ms rea på nätet,
så jag va snabb att lägga till dom i min senaste beställning.


59,50:-/st
Tänkte ha dom då pappsen min fyller 50 år!

Postat av: Maria
2011-06-07 / 20:55:14

Hej!

En fråga som inte har med inlägget att göra.

Vart har du tagit dina gravidbilder?

Tack på förhand.


Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2011-06-07 / 22:07:41

jätte fina skjortor.. såg dom på hm idag :)



kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?