Barnens julkalender!

Supertack till barnens snälla mormor som köpt
alla dessa saker till julkalendern.
Vi hjälptes åt att slå in så det blev 48 paket!

Nu ikväll har jag satt fast snören på paketen
samt fixat skivan bakom + skruvar!


Mycket nöjd :-)

Tror ni det kommer va 2 överlyckliga killar imorrn?! *hihi*

I söndags byggde barnen ihop deras pepparkakshus,
se så fint det blev?!


Och i måndags hann vi med det årliga pepparkaksbaket <3
Har bakat i alla mina år med mormor!

Mums, dom godaste pepparkakorna...

Och igår hade jag apt på jobbet, barnen fick en ledigdag med
deras mormor och morfar!
Eftersom jag hade en heldag på jobbet och Jonny jobbade kväll så!
Fick veta att jag kommer få jobba 50% efter nyår,
blir kvar på det bästa stället, Björna förskola!
Känns skönt med bara 50%, det blir ju mer tid till familjen <3
 Samt att man kan jobba extra om man vill och det behövs!

Som ni ser hinner jag inte med bloggen alls :-) men ibland så!

Nu väntar jag hem min andra hälft!
Som jag knappt träffar på 3 dar nu,
han har ju jobbat eftermiddags/kvällspass så!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?