Härlig helg!

I torsdags åkte vi till Gideå,
eftersom Jonny och hans kompisar for till fjälls för att köra skoter.

På fredagen blev det en shoppingtur till Birsta City och Ikea med mammsen,
kom hem med detta:

 
Från Stadium, galonisar till barnen, nya skor till mig och utemuggar.
Från Kappahl, byxor till Hampus, 2 cars tröjor till han och 1 carströja till Abbe.

 
Skinnjacka till mig från Lindex, mössor och vantar till mig från Åhlens.

 
Solglasögon till mig från Guldfynd + massa dollastoreshopping.

 
Kläder till barnen från mormor och massa påskpyssel från henne :-)
Tack snälla du <3


Allvädersstövlar från gammelmorfars till barnen :-)

Oxå blev det en hel del från Ikea med, en härlig shoppingdag hade vi!
Bästa pappsen hade pojkarna bus!

På lördag blev det en fisketur ute på isen,
sen idag åkte vi hem och nu väntar vi hem pappa Jonny.

Har haft en riktigt bra helg, blivit uppassad och fått sovmornar, de ni!
Mycket välbehövligt!!!

Idag blir det gomiddag =
Kycklingfilè, hemgjorda klyftpärer/morötter och beasås samt en veckosallad! *mums*

Ska hoppa in i duschen nu jag :-)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?