Slut på helgen!

Sådär jag nu är denna helg slut snart med, båda barnen sussar.
Och här sitter jag i min ensamhet.
Kikat lite på tradera, kikar på nån vinterjacka till Hampus men
de finns inte mycket till utbud. Mest vårjackor.

Matlagningen idag gick bra, känns skönt att ha fyllt frysen igen!
De blev lagat: Ett gäng med älgköttbullar, veckosallad,
3 pajer och en stor laddning av burgundisk gryta, mycket bra!
Tur man kan få chansen att få lite barnvakt ibland.

Ska prova att göra grekiska köttbullar nån dag, men hade ingen fetaost
hemma idag så. De verka ju supermumsigt!

Och tänk snart fyller man år med, hmm. Kul med lite presenter iaf!

Nä nu ska jag inta tv-soffan och se om de är nå bra på tvn...
och vänta hem min looooove!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?