Härlig lördag!

Igår var vi ute halva dagen, farfar hade gjort en pulkbacke till Hampus.
Så vi åkte bobb och flygande matta i den, så kul!
Sen tog vi fram Lynxen och Hampus fick tolka med bobben efter,
först åkte jag med han men sen klarade han de galant själv.
Han va superduktig och de va väldigt poppis, ville aldrig sluta nån gång.
Men tillslut så fick vi lös han från bobben.
Så fort Albin hör ordet skoter så brummar han, sötis!

Sen efter middagen for vi och hälsade på Daniel, Margret, Alva och Lilly.
Där var dom i full gång med att fixa sushi, de va första gången vi fick smaka de.
Och GUD SÅ GOTT de va! Jag och Margret ska ha sushikväll här, och jag hoppas
de blir snart. Men vi får väl se hur bra vi lyckas. Verkar ju va en hel vetenskap
allt de dära, speciellt riset! Dom hade en som jobbade som kock där.
Så han va expert, satt ribban högt hur sushin ska vara tror jag!
Till efterrätt hade Margret gjort en supergod kladdkaka med grädde
och nån annan god röra till med lime m.m i!
Bilde här nedan, MUMS!!!!!!




Supergott och fint gjort!

Idag vet jag inte va de blir, kanske en skotertur, utelek, stan????

Postat av: Margret W Fjellström
URL: http://mwf.blogg.se/ 2010-01-29 / 01:13:59

Vi måste ta tag i det här med sushi medans minnet finns någolunda intakt, och badtunnan.


Postat av: Jossan
2010-01-29 / 08:18:59

Jaa men de måste vi ABSOLUT, får boka in ett datum så de blir av! ;-) Va ju bara så gott med sushi! MUMS! Sen om vi lyckas lika bra är ju en annan femma haha


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?