Underbar helg!

En helt underbar helg är snart slut! Jag och Jonny har bara fått rå om varann!
Igår mitt på dagen kom barnens mormor och morfar och hämta dom.
Vi var snabb på att hoppa på skotrarna och ut på en tur, så kul!

Sen var vi bjudna till J & R, och kvällens avslutades med mormors salonger och 3-rätters.
Jag och Jonny var duktiga, for hem vid 22.30, sen isäng.
För imorse vid 9.30 for vi ut på skotertur igen, styrde Lynxarna mot Gideå.
Där vi blev bjudna på semlor och fika *mums*
Sen räjsa vi hem igen, har blitt ca. 20 mil på skotarna i helgen,
det känns i kroppen, men kul är det och jag ääälskar min Lynx ;-)


Barnen nu på kvällsidan!!! Mina hjärtan!!! <3

Käkat en supergod hemgjord pizza till middag idag, snart ska barnen isäng
och det väntas mys framför tvn :-)

Imorrn blir det förskolan för Albin igen, han har ju vart hemma 2 v nu med gipset.
Nu går han ju och allt så det är inga problem och på torsdag åker gipset bort!!!

En hel jobbarvecka väntas, 9-17 imorrn...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?