Fixat med frisören, färg, klipp & bruduppsättning!

Nu ha jag fixat allt med håret innan bröllopet,
Dom ringde idag från Attityd där jag ska göra min bruduppsättning,
2000 kr kostar den inkl. löshår + allt annat man vill ha.
Tyvärr ingen make up, utan den gör jag hos make up store,
1495 kr kostar den men då får man grejer för 500 kr + en provsmink innan.
Bokat in tid för färg + klipp nu i april, sen ha jag boka färg
samma vecka som bröllopet. Hon tyckte de skulle bli bra,
samt ska vi kolla hur jag ska håret, prova ut löshår m.m. KUL!!!!!!
Nu blir man snart blooond igen, i like it!

Barnvakt är fixat till bröllopet nu, Krister och Sonja, tack snälla ni som ställer upp!

Mamma hade hört om brudbukett + corsage i Husum, blir nog där den blir gjord!
Ca. 1000 kr skulle de kosta som jag vill ha de! Tyck de va ett bra pris!

Skönt att de börja falla på plats mer och mer nu...


Lite traderavinster från igår:
 
Vann dessa kläder på tradera till Albin, 47 kr för detta set i strl. 92.


15 kr för dessa tröjor i strl. 86.


Idag ha vi vare på en prommis, hälsat på Johanna i nya huset och tvättat.
Nu är Hampus hemma, får se va vi hittar på sen. Jonny jobbar kväll så.
Just nu äter barnen varsin glassstrut, tror jag måste gå och se hur kladdigt de
är inne i tv-rummet *haha*
Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2010-04-07 / 20:37:34

Vilka fynd!!



Kram


Postat av: Jossan
URL: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/ 2010-04-07 / 21:14:18

Tradera är bra ;-)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?