Fransk manikyr!

Nyss hemkommen från Gideå där vi varit och busat idag.
Hampus fick sin cykel, men de va inte så lätt som han trodde
de skulle vara att cykla på den, nu behövs de tränas så han lär sig.
Han blir bara arg nu när de inte går som han vill, och säger jag kan inte.

Igårkväll gjorde jag fransk manikyr på mina naglar, helt själv!
Blev inte så dumt ;-) kul att testa! Tog ca. 3o min.
Min pappa märkte att jag hade gjort de, imponerande!
Fick ju presentkort av bröderna mina + deras respektive.
så jag kan göra de innan bröllopet, måste bara boka tid till det.



Nu ska jag se om de är nå bra på tvn,
börja va lite less att va själv på kvällarna nu, men men...
Tur Jonny snart får tjänstledigt från de där skiiiiiiiiiitflyget!!
Får man ha han hemma på kvällarna iallafall!!
Postat av: Katarina118 (anna)
2010-04-18 / 08:52:48

snyggt det blev....ha du gjort det själv eller på någon salong?


Postat av: Jossan
URL: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/ 2010-04-18 / 11:07:14

Helt sjävl, gick rätt fort ca. 30 min!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?