Härliga söndag!

Igårkväll då jag just lagt mig vid.22 fick jag ett sms av Jonny,
han ville hem, glad blev jag! Så då var de bara att gå över
med dosorna till farmor (tur dom bor så nära) och räjsa till stan.
Gu vilket snöoväder de va ner, gick bättre på hemvägen.
Va hemma vid 23.30 igen, då vakna Hampus, va vaken nån timme
(snuvig, tät i näsan + oväder ute) tillslut gav jag upp så han fick sova
i våran säng, kort därefter vakna Albin, typiskt!
Så vid 2 fick jag äntligen sova. Man är lite halvseg idag!
Men idag är de full fart på barnen!

Nu på förmiddagen ha vi vare ute, sol men det blåser.
Kört massa fyrhjuling, nu är timmätaren monterad på den :-)

Lite "bullbilder" på barnen..

Albin smakar mammas goda bulle!


Hampus smaskar på..

Jonny ska byta till sommardäck på bilarna idag.
Får även besök av Erik och Tess, mycket trevligt!
Grillat står det på menyn idag, mums! Årets första!
Kanske blir de en promenad nu efter lunchen!

Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com 2010-04-18 / 19:03:43

Hej!

Tänkte tipsa om en ny tävling inne hos mig där man kan vinna ett presentkort värde 300 kronor hos Barntyger.se. Var gärna med o tävla du med! :)



http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/04/18/tavla-om-ett-presentkort-fran-barntyger-se/



Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?