Rolig kommentar från Hampus!

Måste bara få dela med mig av kommentaren Hampus sa nyss.
Jag tog fram en falukorv som jag skulle skära iordning till middagen.
Då kommer Hampus och säger:
Titta där är pappas storsnopp, du dela den?
Hahaha, kan man annat än att garva?!
Barn är underbara, nu ska jag forsätta med dagens middag
som består av falukorv, makaroner och wookgrönsaker! :-)

Har gjort sommarfint ute på altanen idag,
nu vill jag åka en tur på ikea, hur passande hade inte de vare då?
Men snart så, måste dit innan bröllopet så.
Vi far väl en tur i maj/juni nån gång.
Postat av: Lovisa
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/ 2010-04-26 / 16:50:17

Jag har en vanlig grundrecept på frosting och sen har jag smaksatt den med olika smaker som tuttifrutti och viol bland annat !!!



60g smör

5dl florsocker

100g philadelfia ost

( citron men den plockar jag bort om jag ska smaksätta den med nått annat )



Och denna går ju att smaksätta i den oändliga

även om man inte har essenser hemma

cacao nötcreme pistage saft nån konjak som bailys eller nått punch är jätte gott i frostingen ja å så vidare ....

LYcka till !!


Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2010-04-26 / 19:51:03

MOHAHAHAHA!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?