Tidig morgon..

Barnen är inge snäll med mig på morgonen,
imorse vakna Albin vid 4, sen bara en liten stund senare kom Hampus.
Varken jag eller Hampus kunde sova för de va en liten kille som pratade
så glatt så, han va inte tyst direkt. Inte alls lika kul för oss.
Så man känner sig trött idag. Hampus är på förskolan nu,
imorse sa han jag älskar mitt dagis, sötis! Han trivs verkligen där.

Kommer lite bilder här på vår i tv-rummet!







Det syns nu att de ha vare finväder ute och man inte vare inne och hållt efter.
Ser ut som ett bomnedslag här, men inget jag orka ta tag i nu.
Idag vet jag inte va de blir, känner mig på ett sånt humör på att inte göra
så mycket, kanske går ut och går en sväng, lagar lite köttbullar, vi får se.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?