Utebilder från igår!

Igår va vi ute i blåsten, lite halvkallt, en stor kvist blåste av.
Hampus va snabb dit att bärja den! Massa bilder här nedan!


Hampus bärjar kvisten..


Men sin nya cykel han fått av världens bästa mormor och morfar..


Liten Albin ute..


Ramlat..


Försöker äta sten..hmm..obra tycker mammsen!


Albin är så sugen att testa Hampus cykel..


Söt Albin!


Sen igårkväll fick vi besök av Mia och Patrik.
Jag och Mia gick igenom hennes roll som Toastmadame,
de blir nog mycket bra! Börja ju som sagt dra ihop sig.
Kvällen avslutades men en härlig promenad i mörkret.

Idag ska jag till frissan, bli blond i håret, samt klippa de.
Och såklart gå igenom brudfrisyren, skojigt!
Har massa bilder jag ska med mig och visa henne!
Kommer bli kanonbra, vet precis hur jag vill ha de så,
bilder på de kommer senare.

Nu ska vi städa lite här...dammsugaren är nog min bästa vän nu!
Postat av: Lovisa
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/ 2010-04-25 / 22:08:26

hahah diggar stenätar bilden hihihi


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?