Fina shoppingen från igår!

Hade en hääärlig shoppingeftermiddag med min mamma igår på stan.
Åt världens godaste sallad till middag!

Våra fynd:

Jag köpt till Hampus, byxor från Lindex strl. 104, 99:-, 249:-


Jag köpt till barnen, mössor från Åhlens  49:-/st , vantar Lindex 39,50:-


Min mamma köpt till Hampus, pop windstopper 495:-, märkpenna 25:-
och mockasiner fick man inpå (värde 145:-)


Min mamma köpt 2 fina tröjor till Hampus från Lindex i strl.110.
99:-, 79,50:-


Min mamma köpt till Albin från Lindex i strl. 92, 99:-


Pysselgrejer till Hampus från jag och min mamma. (ska pyssla idag)


Gardiner till vårt kök 79:-/st              Doftkakor, 3 för 50:-


Skjorta till Jonny                          Eltandborsthuvuden 119:- Classes
(bara för att han är bäst)              Reflexälg 39:- Classes

Tack mamma för en härlig eftermiddag och dom fina kläderna!

Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-08-27 / 08:50:25

Dom nedersta byxorna till Albin stod jag och höll i sist jag var på Lindex. nu blev jag lite ånger att jag inte köpte, för dom är verkligen snygg ;)

Kram


Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2010-08-27 / 09:09:17

Fin shopping som vanligt! :)



Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?