Lite av shoppingen igår!

Dumpade kidsen i Gideå igår sen for jag SJÄLV till stan.
Superhärligt och inte behöva stressa, hann göra bort
massor av ärenden, dock glömde jag köpa stövlar till mig själv.

-Hann gå på studieplus = bli lite klokare om utbildningen m.m.
Kommer börja plugga i oktober då Jonny börja heltid på flyget igen.
-Sen beställde jag tapeter till fondväggen i Albin rum + kollade färg.
-Shoppa lite till mig själv.
-Kolla barnvagnar + bilstol Hampus
-Köpa cd-spelare till Hampus + ute på altan.


T-shirts 99 kr/st Gina tricot, linnen Cubus 24 kr/st


Svarta härliga höstmysbyxor H&M 299kr.

Va tänkt att jag skulle åka till Umeå idag och köpte en scooter till.
Men Abbe ha vare vaken mest hela natten, så är trött idag
oxå är de ju finväder ute, så vi åker nog imorrn eller på torsdag.
Gammelsmorfar ska få va barnvakt under tiden!
Blir en mysdag idag!!!

Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-08-17 / 10:46:21

Fint du shoppat! Jag ska på "shopping-tur" i veckan med...vill till ö-vik eller sundsvall men jag skulle tro att jag bara kommer till sollefteå ;)

Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?