Lite blandade bröllopsfestbilder!

Lite blandade bröllopsbilder...

Godaste förrätten med tunnbrödskorg och rensteksröra!


Mumsigt! Förrätten utdukad!


Fina brudbuketten, sååå nöjd med den!


Till bords!


Folk...


Mera folk...


          Mammsen och jag!                            Pussdax!


Vi!


För alltid!!!


Stugfolket...


Mera folk!


Ännu mera folk!


Vi igen!


Glada vi!


Våra underbara serveringsfolk m.m!


Tjejerna hade skrivit en låt till oss, såååå bra!!!


Anders i baren va poppis!


Möblerat om för dans!


Kvällens trubadur Kaffe Haake, han gjorde ett toppenjobb!!


Diggar musiken!


Jag dansar med min pappa!


Jag dansar med min bror Emil!


Jag dansar med min bror Erik!


Grabbarna dansar...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?