Underbar dag!

Vilken härlig dag, åkte till Gideå imorse.
Väl där busade vi en stund, sen for jag, mammsen och Emma
på strömsknallen, rusta, jysk, boom och ÖB.
Kom hem med MASSA kul och fint till hemmet!

Orka inte ens rabbla upp allt vi köpte,
men mycket fint kommer de bli *nöjd*
Få se bilder sen då jag piffat upp här hemma lite!
Längtar redan till man får göra höstfint!


Barnen fått av deras mormor!

Efter gomiddagen (grillat) for jag, Emil och Emma ut
i skogen och hittatde massa härliga kantareller *mums*
Blir en gomacka till lunch imorrn!

Med andra ord ha jag fått massa "egentid" idag utan att passa barn.
Mina föräldrar är dom bästa!!!

Nu blir de fredagsmys med soffan, Jonny jobba hela kvällen!
Såklart ha jag en godispåse att trösta mig med :-P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?