Min födelsedag!

Va nån dag sen man skrev här nu..
Ha haft fullt upp med att fixa med....................

Och igår blev de en sväng till Gideå!

Idag fyller jag år, fick frukost på sängen av Jonny och Hampus.
Så gulligt så, men paket och de får jag på fredag då de blir kalas.

De va "bara" -31 grader imorse när jag skulle skjutsa Hampus på förskolan,
efter de räjsa jag och Abbe ner till stan, till faster C!

Mammsen och pappsen komme dit sen med, så jag fick barnvakt.
Jag fick experthjälp av Carina och tur var väl det,
är såååååååååååå nöjd med resultatet. SÅ SNYGGT blev de!
Bilder på "projektet" kommer senare! *hihi*
Tur vi hann klart med allt!
För nu är de bara en grej kvar att fixa, de får Jonny
hjälpa mig med, får ta de nån kväll framöver, snart!

Nä ska kila över till grannarna nu!
Innan de är läggdags för kidsen och jag får  en lugn stund.
Ska njuta av lite godis, de får man då man fyller år ;-)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?