Min möhippa!

Igårmorse blev jag överraskad vid. 8 kom tjejerna och skulle ta mig.
Det var Emma, Tess, Mia, Johanna och Elenora.
Hade nyss klivit upp :-) Även Jonny blev bortrövad igår! HIHI!

Mina fina rosa kläder! Som byttes ut under dagen!

Det började med att vi begav oss till Johans stugor,
där blev det champangefrukost med jordgubbar och goda mackor.
Dax att korka upp! Sen blev det dags för ett hemligt uppdrag,
superkul va det...och spännande!

Efter det blev det goda pajer till lunch med massa goda tillbehör + cider till!
Sen räjsa vi ner till stan, dax för nästa uppdrag,
som var att montera ett pippitält på stan.
Sen skulle jag fråga massa folk om dom ville komma in i det.
Fick belöning för varje en som kröp in dit, gick rätt bra!
Men det var många som va feg!
Belöningen skulle jag få använda senare under kvällen.

Och nästa uppdrag efter det var att ta på sig ridkläder inne i tältet.
Sen sätta sig på hästen nere på torget och sjunga:
Va du är söt min kära lilla ponny....................osv.

Sen blev det mjukglass innan det var dags för nästa grej,
som var 3-kamp + laserdoom.
Blev 3:a, så inte alltför dåligt! Riktigt kul var det,
3-kampen bestod av pistolskytte, sumobrottning och tjuridning!
Oxå körde vi laserdoom, vårt lag förlora...

Efter det for vi till Mia och duschade, drack ännu mer, pratade,
piffade till oss m.m.

Sen var det dax för gomiddag på Harrys,
oxå blev det en hel del goda groggar och dans!
Belöningen som jag tjänat in tidigare var till för att köpa groggar.
Fick även på mig ett snyggt vitt linne som det fram stod RINGMÄRKT
och bak stod det SNART FRU WESTBERG MASKIN OCH REP!

Var hemma vid ca. 2. Tess sov här inatt hon va snäll och tog barnen
vid 5.50 då dom vakna. Känner sig lite halvmör idag men det hör ju till så!
Sov till 10.30, kom inte ihåg när man hade chansen att sova så länge sist.
Hääärligt var det iallafall!!!

Tur det togs en hel del kort + filmande! Ska bli kul att se sen!
Hade bara några bilder på min kamera som togs här hemma.

Tack mina tjejer för en underbar möhippa!

Om mindre än 3 veckor väntas bröllopet! Längtar!
Postat av: Carolina
URL: http://carolina1979.se 2010-07-11 / 12:24:53

Låter som en helt fantastiskt rolig möhippa - skoj! :-) kram


Postat av: jenny ♥
URL: http://jennyn.blogg.se/ 2010-07-12 / 20:33:12

Åhhhh va mysigt och roligt det låter :) Hoppas hoppas jag också lyckas övertala mannen att gifta sig någon gång ;)



Ha en härlig vecka - tack för att du skrivit måndagslistan i dag, så roligt och peppande att läsa! Kramar i massor


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?